Wake Me Up met Mascha

Rimmel London

Wake Me Up met Mascha

Voor beauty brands zijn de mascara’s de ‘heroes’ binnen het merk. In de zomer van 2015 lanceerde Rimmel London de ‘Wake Me Up’ mascara. Een unieke mascara met de geur van komkommer, die vol vitamine zit en zorgt voor volle en volumineuze wimpers. De perfecte start van je dag, dus!

In samenwerking met Coty Benelux ontwikkelde Dorst & Lesser voor deze nieuwe ‘hero’ de ‘Wake Me Up’ campagne in samenwerking met Nederlands grootste beauty influencer Mascha Feoktistova (Beautygloss). Via een Facebook app konden Rimmel London fans hun ultieme ochtendritueel delen waarbij zij kans maakten op een Rimmel VIP class met Mascha.

 

Het resultaat

Met verschillende social media uitingen moedigden we de consument aan om hun moment en hun deelname te delen via Facebook en Twitter. Het platform ontving 11.435 bezoekers waarbij één gelukkige winnaar uiteindelijk een Rimmel VIP class ontving van Mascha.

 

De Rimmel VIP class werd door Mascha en een professionele cameraploeg vastgelegd en via social media onder de doelgroep verspreid. Ruim 60.000 fans kwamen in contact met deze video en reageerde positief op het product en de unieke samenwerking.

Lees ook

614 611 609 582 159 134 129 237 148 153 265 1027 991 862 476 281 255 144 271 287 265