De introductie van de SuperCurler Mascara

Rimmel London

De introductie van de SuperCurler Mascara

Ieder jaar verrast Rimmel London haar fans met een innoverende mascara. Eind 2015 bracht Rimmel Londer de nieuwe SuperCurler Mascara op de markt. Een mascara die het gebruik van een wimperkrultang onnodig maakt. De mascara bevat namelijk een formule waardoor de wimpers automatisch krullen.

Wij bedachten hierbij een laagdrempelige campagne die perfect aansloot bij de Nederlandse doelgroep en fanbase. Vanuit global werd de #ByeByeLashCurler geladen in combinatie met de USP’s van het product.


Voor de Nederlandse markt maakten wij hiervan een doorvertaling in de vorm van een teaservideo waarin (mannelijke model) Matt de Nederlandse consumenten en Rimmel London fans opriep om afscheid te nemen van hun wimperkruller. Door een foto online te plaatsen van je wimperkruller met #byebyelashcurler maakte je kans op een bezoekje van Matt en een Rimmel London goodiebag met de nieuwe 24H SuperCurler.

 

Naast een teaser video versterkte wij de campagne met foto content en influencer marketing. De campagne bereikte in totaal 2.012.405 Nederlandse consumenten, waarvan 990 mensen online een foto plaatste van hun wimperkruller. In totaal kregen 14 vriendinnen waaronder een aantal influencers een bezoekje van Matt en de Rimmel London goodiebag.

 

Lees ook

614 611 609 582 159 134 1167 1158 1115 1052 1027 991 862 476 281 255 144 271 287 265 153 148 237 129 134