De introductie van Color Therapy met influencers marketing

Sally Hansen

De introductie van Color Therapy met influencers marketing

Sally Hansen introduceert haar nieuwste nagellak, Color Therapy. Niet alleen mooi, maar ook nog eens extra verzorgend en goed voor je nagels door de toevoeging van arganolie. Een product waarmee je echt even een momentje voor jezelf kunt creëren.

Dat momentje voor jezelf hebben wij vergroot door middel van influencers marketing. We hebben de doelgroep geïnspireerd met ‘me-moments’ van de bekende influencers Noor de Groot (Queen of Jet Lags), Manon Tilstra, Sanny Verhoeven (Sanny zoekt geluk) en Charlotte (Pinky Polish).

 

Of het nu een plekje in je huis is, even op de bank met een boek, muziek, Netflix of gewoon met een kopje thee. Iedereen heeft af en toe wel even behoefte aan een momentje voor jezelf. De influencers geven de doelgroep van Sally Hansen een exclusief kijkje in hun leven.

 

Content Creatie

Op een natuurlijke manier zie je de Color Therapy van Sally Hansen terugkomen in de video- en fotocontent van de influencers.

 

Het ‘me-moment’ van Noor – Queen of Jetlags

 

Het ‘me-moment’ van Manon Tilstra

 

De resultaten

De video’s zijn gepost op de Instagramkanalen van de influencers en op de Facebookpagina van Sally Hansen. Daarnaast hebben alle influencers een foto van hun ‘me-moment’ gepost op Instagram. Naast de influencers waarmee een video is opgenomen, zijn nog vijf extra influencers ingezet. Met de campagne hebben we meer dan 400.000 vrouwen in de doelgroep bereikt en een engagement rate van bijna 10% op de content behaald.

Lees ook

614 611 609 582 159 134 129 237 148 153 265 287 271 144 255 281 476 862 1873 1789 1780 1408 1405 1399 1249 1167 1158 1115 1052 1027 991 862