Grenzen verleggen met Transavia

Transavia

Grenzen verleggen met Transavia

Kun je, met hulp van de locals, een vette vakantie vieren zonder spullen op een onbekende plek? Dat zochten we deze zomer voor Transavia uit met de tiendelige serie Grensverleggers.

In de serie volgen we Peter (@volgpetrus) en Quinten (@quintenpool) tijdens hun avontuur op verschillende bestemmingen. Er is één regel: ze mogen alleen hun paspoort, vlogcamera en telefoon meenemen. Ze hebben dus géén geld en ook géén bagage! Ze kiezen vier (voor hen) onbekende steden en verder zijn ze volledig afhankelijk van de medewerking van de locals.


Grensverleggers heeft als doel de jonge doelgroep (16 tot 24 jaar oud) te betrekken bij het merk Transavia. Niet direct om vliegtickets te verkopen. Wel om brand awareness te creëren en niet onbelangrijk, om te laten zien dat Transavia echt een gaaf merk is.

De serie heeft alle doelstellingen verpletterd. De uitkijkratio van 51% lag ver boven de benchmark voor branded content van YouTube van 30%. En dat met video’s van gemiddeld 13 minuten. De afleveringen hebben in totaal meer dan 1,6 miljoen views gegenereerd en de CPM lag erg laag (€ 0,02).

 

Bekijk hier de eerste aflevering:

Lees ook

614 611 609 582 159 134 129 237 148 153 265 287 271 144 255 281 476 862 991 1027 1052 1115 1158 1167 1249 1399 1405 1408 1780 1873 1789 1780