Een maand vol festivals in de nieuwe Renault Captur

Radio 538

Een maand vol festivals in de nieuwe Renault Captur

Renault Nederland en Radio 538 vroegen Dorst & Lesser een radio campagne op een leuke en grappige manier door te vertalen op hun social media kanalen. Ter ondersteuning van de campagne ‘Win jouw festivalmaand in de Renault Captur' maakte wij een video in samenwerking met radio DJ's Coen & Sander.

Dorst & Lesser ontwikkelde een concept met Coen & Sander in de hoofdrol. In de Renault Captur wisselen zij van festivaloutfits om de diverse festivals van de campagne onder de aandacht te brengen. Een korte, krachtige video, specifiek ontwikkeld voor de Facebook- en Instagram kanalen van Radio 538 en Renault Nederland. Een resultaat van meer dan 300.000 organische views en veel positieve reacties van de fans!

 

Lees ook

614 611 609 582 159 134 129 237 148 153 265 287 271 144 255 281 476 862 991 1027 1052 1873 1789 1780 1408 1405 1399 1249 1167 1158 1115 1052