Creative Calendar #7: zwarte prei, truffel en franse chansons

Creative Calendar #7: zwarte prei, truffel en franse chansons

Door Inge Bracke
De vraag is nu al of december, november zal kunnen evenaren. We kunnen stiekem zeggen dat we 2018 met hét event van het jaar kunnen eindigen en het kerstfeestje moet nog komen ;) Dat beloofd wat! Wat had november voor ons in petto?

Mooie boel
Nu al hét event van het jaar: “Mooie boel x Dorst & Lesser”. Een avond met klanten, ijzersterke teams en jeux de boules. Klanten werden eens goed verwend tijdens een avond met Franse chansons, champagne en hopelijk geen spierpijn achteraf.
 
Mooie Boel x Dorst & Lesser
 
Gouden samenwerking
Op het gebied van sport, stond november toch wel een beetje in het teken van de Flying Dutchman: Epke Zonderland! Hij behaalde afgelopen maand voor de derde keer goud tijdens het WK Turnen in Doha. Komt dat even goed uit!? Want afgelopen maand mochten we een mooie campagne creëren voor AA Drink met deze gouden topsporter in de hoofdrol! We ontwikkelden een teasercampagne die toeliep naar een ware LIVE Q&AA Drink op Facebook, waarin fans de kans kregen om hem alles te vragen over zijn voorbereiding op het WK! Een gouden samenwerking 😉
 
Truffle me hard
5&33 is een bar, keuken, bibliotheek én gallerij. Ambitieus? Zeker! De start van het truffelseizoen bij onze klant, kon en mocht door hen niet bescheiden gevierd worden. Zo werd het save-the-date event geboost op social en werd het Truffle Thursday de culinaire wereld ingeduwd. Deze kick-off avond zag er zo uit:
 

Gemaakt door 10.10 Productions.
 
Studio werk
De Dorst & Lesser studio was ook in november één van de meest bezochte plaatsen van Eur…, euhm Amsterdam 😉 Zo vond er onder andere een Bourjois content shoot plaats met model Rachel Swaab en make-up artist Lauren Elisabeth. Team work, makes the beauty dream work!
 
Bourjois x Dorst & Lesser
 
Black Prei-day
Een razend populair retail moment overgewaaid van Amerika naar de Lage Landen: Black Friday. Maar hoe val je nu op tussen al die merken die op dat moment inhaken? Eenvoudig: origineel (en grappig) zijn.
 
Lidl: inhaker Black Friday
 
Nieuw (winter-)jasje
Onze eigen branding en social kanalen vergeten we zeker niet. Een tijd geleden kwam er een fris, nieuw kantoor en dat vraagt om frisse, nieuwe plaatjes voor onze social kanalen, vacatures en website! 📸
 
Mocht je dan toch blijven scrollen op Instagram (yep, we know you do) neem dan ook even een kijkje op ons Instagram kanaal @dorstenlesser, want dan zo blijf je op de hoogte van onze projecten (en af en toe ook wel de gezelligheid van ons kantoor) en geloof me: dat wil je.

Lees ook

151 451 296 643 292 616 556 705 727 752 792 784 877 892 901 982 1000 1017 1039 1058 1080 1117 1127 1184 1217 1267 1292 1342 1410 1417 1470 1479 1530 1559 1596 1601 1612 1626 1645 1689 1701 1712 1718 1728 1751 1759 1766 1800 1809 1832 1866 1890 1907 1939 1925 1907