Creative Calendar #5: IGTV, producties en liveshows

Creative Calendar #5: IGTV, producties en liveshows

Door Lisa Bousie
A september to remember. Ons team is weer flink versterkt, zo zijn Lindsay (Head of Operations), Jorden (Video Editor & Motion Graphics) en Mareille (Social Media Manager) afgelopen maand gestart. Daarnaast hebben we ook weer een aantal nieuwe merken toegevoegd aan ons portfolio. Zo hebben we in de lampen gehangen met Kreon en dat hebben we (uiteraard) gevierd met Becherovka! Benieuwd wat ons nog meer bezighield de afgelopen maand? Lees mee met onze Creative Calendar #5!

Het IGTV debuut van Renault
Voor Renault Nederland gingen we weer on the road. Afgelopen maand ging de nieuwe webserie ‘Take the Alternative Road’ van start. In deze serie worden mensen gevolgd die een omslag in hun leven maakten en daarbij letterlijk een alternatieve route hebben genomen. De serie wordt breed ingezet en ook maken we hiermee ons debuut op IGTV, het video platform van Instagram.
 
Benieuwd naar het eindresultaat?

‘Access to another World’
Na de eerste succesvolle editie van ‘Acces to Another World’ voor Schweppes, hebben wij afgelopen weekend niet alleen een tweede, maar ook een derde editie hiervan geproduceerd. Ditmaal geen jungle, maar ons kantoor werd in één dag omgebouwd tot een mini-casino én een huiskamer met openhaard! De video’s zijn binnenkort terug te zien op de kanalen van Schweppes in de Nordics en in Centraal-Europa.
 

 
Soy ready voor een feestje!
Sushi Daily was jarig en wij maakten een campagne om dit vijfjarig-bestaan te vieren. Door middel van een split-screen concept met feestelijke kleuren hebben we de sushi mooi als onderdeel kunnen betrekken bij het feest! Bekijk hier het eindresultaat!
 

 
Live make-up looks maken met Bourjois
Een live-event op Instagram Stories? Oui oui! We organiseerden een live make-up story voor Bourjois in België en Nederland. In deze interactieve Stories vroegen we, door middel van Instagram-polls, welke make-up look de fans graag terug wilden zien bij een Bourjois beauty. Wil je de make-up look nog eens terugkijken? Check dan de Instagram Highlights!
 
De andere #Bourjoisbeauties hebben ook niet stilgezeten. In de afgelopen maanden hebben 24 influencers verfrissende content gemaakt over de Bourjois Healthy Mix en werden er jaarvoorraden aan make-up uitgedeeld aan Bourjois volgers! Een glowing skin & win win dus.
 
(Klus)koffertje?
Last but not least… afgelopen maand schitterden we op The Best Social met onze inhaker op Prinsjesdag voor Lidl!
 

Lees ook

151 451 296 643 292 616 556 705 727 752 792 784 877 892 901 982 1000 1017 1039 1058 1080 1117 1127 1184 1217 1267 1292 1342 1410 1417 1470 1479 1530 1559 1596 1601 1612 1626 1645 1689 1701 1712 1718 1728 1766 1759 1751 1728