Beau doet een boekje open

Beau doet een boekje open

Door Sarah van Timmeren
Meet Dorst & Lesser’s own rising star: Beau! Na gewerkt te hebben voor onder andere Danie Bles, RTL Boulevard en Expeditie Robinson, begon ze in augustus 2015 als Client Manager voor Transavia bij Dorst & Lesser. Het aantal klanten nam crazy-snel toe en inmiddels is ze geupgrade tot Client Director; opperbaas van alle Client Managers!

 

Om nog nét iets meer over haar te weten te komen dan haar LinkedIn historie vroegen we haar het spreekwoordelijke hemd van haar lijf, te beginnen met een semi-werkvraag: Aan welk social media kanaal ben jij nou écht verslaafd?
Voorheen Snapchat, maar sinds ik mijn bruiloft ben gaan plannen en een huis heb gekocht ben ik een Pinterest-aholic. Compleet verslaafd!
 

Wat vind je het meest uitdagend aan jouw functie als Client Director?
Het meest uitdagende vind ik om te blijven vernieuwen. Wanneer iets goed loopt mag je niet wachten totdat het afzwakt. Je moet je team en je klanten continu naar een hoger niveau proberen te tillen. Dat is pittig!

 

Even over een heel andere boeg; wat is je favoriete dorstlesser?
Kill your darlings… Dan ga ik toch voor wijn. Verfrissend wit of warm rood, het maakt mij niets uit.
 

Vertel op, waar verbaas jij je weleens over?
De openheid van sommige mensen binnen bepaalde Facebook communities! Wanneer je vraagt naar een goede tip voor een recept op de pagina van Lidl Nederland zie je geregeld hele levensverhalen aan je neus voorbij trekken: hernia’s, lieve huisdieren en de leukste kleinkinderen. Sharing is caring wordt hier heel letterlijk genomen ;).
 

Over ‘sharing is caring’ gesproken; wat weten de meeste mensen niet over jou?
De meeste mensen weten niet dat ik een closeted hiphop fan ben. Travis Scott rap ik van A tot Z mee.
 

Lees ook